FAQ

Hol találom meg az ajánlatokat a fociutakra, belépőjegyekre, ajándékutalványra?

Az összes ajánlatunk megtalálható a www.focitour.hu honlapon. Az ajándékutalványainkról részletesen az Ajándékutalványok menüpontban tájékozódhat.

Hírlevelünkre történő feliratkozással értesülhet a legfrissebb ajánlatokról, akciókról. Feliratkozni a hírlevélre a honlapunk alsó részén található láblécben lehet. (jobb alsó sarokban)

A Facebook és az Instagram oldalainkon szintén értesülhet a kedvezményes ajánlatainkról.

A belépőjegyekről és utazásokról tájékozódhat ügyfélkapcsolati munkatársainknál is, a +36 70 535 2876 telefonszámon és az info@focitour.hu e-mail címen.

Hogyan válasszak fociutat/ belépőjegyet?

A honlapon lehet böngészni a komplett utak ( tartalmazzák az utazás módját, belépőjegyet a mérkőzésre, szállást, csoportkísérő szolgáltatásokat) és a belépőjegyek ( tartalmazzák a belépőjegyet a mérkőzésre és ügyfélszolgálatot) között.

Ajánljuk a főoldalon található szűrő használatát is, amelyel kereshet konkrét csapatot vagy időpontot.

A főoldalon a szűrő alatt találhatja a kiemelt ajánlatokat, amelyek iránt nagy a kereslet vagy kedvezménnyel vásárolhatók meg.

Ha nem találta meg a keresett ajánlatot, érdeklődhet a +36 70 535 2876 telefonszámon vagy az info@focitour.hu e-mail címen.

Az ajánlatainkról a Facebook és az Instagram oldalainkon is érdeklődhet.

Hogy találom meg az ajánlatokat konkrét csapatra vagy bajnokságra?

A főoldalon találhatók a főbb bajnokságok mezőben a csapatok logói, melyre kattintva elérhetőek az egyes csapatokra vonatkozó ajánlatok.

Mit fedez az út ára? 

A komplett repülőút ára a következőket tartalmazza: retúr repülőjegyet illetékekkel együtt, szállást (igények és szükség szerint 1 vagy több éjszakára, hotelben), belépőjegyet alap kategóriában (a stadion szabadon választott területére, leggyakrabban a kapu mögé, kérésre magasabb kategóriás belépőjegyet), magyarul beszélő kísérők szolgálati költségét és nonstop ügyfélszolgálatot.

A komplett buszos út ára a következőket tartalmazza: utazást autóbusszal, szállást legalább 1 éjszakára, hotelben ( vagy szállás nélkül oda-vissza utazás esetében), belépőjegyet alap kategóriában (a stadion szabadon választott területére, leggyakrabban a kapu mögé, kérésre magasabb kategóriás belépőjegyet), magyarul beszélő kísérők szolgálati költségét és nonstop ügyfélszolgálatot.

Mit fedez a belépőjegy ára?

A belépőjegy ára fedezi a belépőjegyet alap kategóriában a stadion bármelyik részén elérhetőség szerint, leggyakrabban a kapu mögé. A szabadon választott helyre szóló belépőjegy kérésre és pótdíj ellenében szintén elérhető (a pótdíj összege bizonyos esetekben az e-mailben küldött árlistában megtalálható). A pótdíj mértéke mindig az adott mérkőzés fontosságától és népszerűségétől függ.

Van gyerekkedvezmény?

Az utazás vagy a belépőjegy ára a gyerekek számára az adott eseménytől függ. Az első ajánlatkéréskor tüntesse fel a gyerekkedvezményre vonatkozó igényét, és az ajánlatadáskor ezt elbíráljuk.

Miért változik az ár a honlapon?

A belépőjegyek/ utak ára függ a készlettől és az utazási iroda költségeitől a jegyek beszerzésére vonatkozóan. A belépőjegyek ára általában emelkedik a mérkőzés dátumának közeledtével, ezért ajánljuk minél előbb lefoglalni a jegyeket/utat.

Az árak mindig az alábbi módon vannak feltüntetve: ár-tól. Igyekszünk, hogy a lehető legpontosabb, legaktuálisabb árak legyenek a honlapon feltüntetve, a végleges árat viszont sok egyéb tényező is befolyásolja (a fel- és leszállás időpontja és helye, a repülőjegy, a szállásol, valamint a belépőjegy kategóriája, stb.), amelyeket az ügyfél konkrét igényei határoznak meg. Minden ajánlatot individuálisan kiértékelünk, hogy eleget tegyünk minden megrendelőnek. Ezért nem lehet mindig meghatározni, hogy az árak a honlapon meddig lesznek érvényesek. Ajánljuk az azonnali foglalást vagy a kapcsolat felvételét az értékesítő munkatársakkal.

A legkedvezőbb árakat a lehető legkorábbi foglalással és befizetéssel biztosíthatja. Ideális esetben akár hónapokkal előre. A keresett mérkőzésekre a jegyek már sokkal előre elfogynak. Sokkal nehezebb és drágább egy ügyfél igényeit kielégíteni napokkal a mérkőzés kezdete előtt.

Olyan mérkőzés érdekel, ami nem szerepel a honlapon. Tudnak személyre szóló ajánlatot adni?  

Bármilyen foci- és sportutat vagy nem sport jellegű kirándulást a világ bármely részére készen állunk megszervezni az Ön elképzeléseinek megfelelően.

Melyik repülőterekről indulnak a járatok?

Elsősorban Budapestről és Bécsből indulnak a repülőjáratok, de figyelembe vesszük a Debrecenből, Pozsonyból induló járatokat is, illetve az Önnek megfelelő repülőtereket, ha onnan indulnak járatok a célországba. Az ajánlatkéréskor jelezheti nekünk, hogy melyik repülőtérről szeretne indulni. Az ajánlataink mindig tartalmazzák a repülési információkat.

Hogyan rendelhetek fociutat/ belépőjegyet?

Az utat vagy a belépőjegyet megrendelheti (előfoglalás) a www.focitour.hu honlapon a konkrét ajánlat aloldalán a független ajánlatkérésre (zöld gomb) kattintva, továbbá az info@focitour.hu e-mail címen és az egyes értékesítő munkatársaink e-mail címén keresztül.  A megrendelését leadhatja az oldalunk jobb alsó sarkában található Chat fülön keresztül, a +36 70 535 2876 számon, valamint munkatársaink útbaigazítják Önt a közösségi média felületeinken is.

A megrendelésben a segítségére lehet az alábbi videó útmutató.

Mikor jelentkezzek az útra?

A sporteseményeknél általában nem érvényes a “last minute” ajánlat, azaz kedvezmény az utolsó percben történő megrendelésre. Éppen ellenkezőleg, minél korábban rendeli meg az utat, annál alacsonyabb az ár. A legkedvezőbb árakat a lehető legkorábbi foglalással és befizetéssel biztosíthatja. Ideális esetben már hónapokkal előre, a mérkőzés sorsolását követően. A legkeresettebb mérkőzésekre a jegyek már a mérkőzés előtt jóval korábban elkelnek. Sokkal igényesebb és költségesebb egy ügyfél igényeinek eleget tenni napokkal a mérkőzés vagy más sportesemény előtt.

Mi a megrendelés menete?

A független ajánlatkérés után munkatársunk legkésőbb a következő munkanapon felveszi Önnel a kapcsolatot a konkrét árajánlattal (e-mailben vagy telefonon).

A foglaláshoz az alábbi adatokra van szükségünk: utasok/résztvevők személyes adatai (név, születési idő, utazási dokumentum száma és lejárati ideje, e-mail, telefonszám), számlázási adatok. Repülőút esetében továbbá meg kell erősíteni: indulási repülőtér, poggyász, éjszakák száma, mérkőzésen résztvevők száma, belépőjegy kategória, transzfer, étkezés, egyéb speciális elvárások, ha vannak).

Ha megküldi nekünk a fent felsorolt adatokat, kiállítjuk a számlát, melyet e-mailben küldünk el. A számlát elektronikus átutalással vagy bankfiókban személyes befizetéssel tudja kiegyenlíteni.

A számla határidőn belüli befizetésével tudja a megrendelését megerősíteni.

A megrendelésben a segítségére lehet az alábbi videó útmutató.

Ajándékba szánom az utat/belépőjegyet. Mi a teendőm?

Az ajánlatunkban szereplő bármelyik utat és belépőjegyet megvásárolhatja ajándékutalvány formájában.

Az ajándékutalványt névre szólóan készítjük el. Ha utat szeretne ajándékba adni, javasoljuk az ajándékkártyát tetszőleges összeggel feltölteni, így az ajándékozott személy maga döntheti el, melyik mérkőzésre utazik el. Az ajándékutalványt elektronikus úton és nyomtatott formában is elküldjük Önnek. Az ajándékutalványt igényes formában (minőségi papír, laminált, borítékban) kerül kivitelezésre

Hogyan lesz a független ajánlatkérésből megerősített megrendelés?

A megrendelését a számla befizetésével tudja megerősíteni (e-mailben küldjük-ellenőrizze a spam fiókot is). Lehetséges a két részletben történő fizetés. A számla felének befizetésével megerősíti a megrendelést, a másik részletet pedig legkésőbb 21 nappal az út vagy mérkőzés kezdete előtt elég befizetnie.

Amennyiben komoly érdeklődést mutat az út iránt, mihamarabb szükségünk van a megrendelő adataira, hogy biztosítani tudjuk a helyét. Az adatok magánszemély esetén a teljes név és lakcím, jogi személy esetén pedig a cég számlázási adatai.

Az ajánlat, amit e-mailben kaptam a végleges árat tartalmazza?

Igen, az e-mailben küldött árajánlat a végső árat tartalmazza, rejtett költségek nincsenek. Az ajánlatban felsoroljuk az egyes felárak költségét (belépőjegy kategória, szállás felár, étkezési lehetőségek, kiegészítő programok), melyek opcionálisan választhatók, ezzel növelhető az alapár.

A végső árat a számla befizetése garantálja.

Meddig érvényes az ajánlat, amit e-mailben kaptam?

Az út/belépő árát az ajánlat megküldésétől számított 24 óráig garantáljuk vagy a készlet erejéig. A repülőjegy, szállás, belépőjegy árát több tényező befolyásolja. Ha nem erősíti meg a megrendelést a megadott határidőn belül, az ár változhat, újra kell számolnuk az ajánlatot.

Ajánljuk, hogy az ajánlatkérést követően ellenőrizze a spam fiókot is (kéretlen üzenetek) a biztonság kedvéért.

Meddig kell a számlát befizetni?

A számlán szereplő határidőig kell befizetni a számlát, ideálisan a számla megküldésének napján.

Mi történik, ha nem sikerül a megjelölt napon kifizetnem a számlát?

Amennyiben nem történik meg időben a számla befizetése, előfordulhat, hogy az ár időközben emelkedik, ebben az esetben újra ajánlatot kell adnunk, új számlát kiállítanunk.

Amennyiben nem sikerült a számla végösszegét a számlán feltüntetett időpontig kifizetnie, azt javasoljuk, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Bármely változást annak az értékesítő munkatársunknak kell jelezni, akitől a számlát kapta. Munkatársaink megpróbálják foglalását megújítani, valamint meghosszabbítani a befizetés határidejét.

Milyen módon fizethetem be a számlát?

A számlát elektronikus átutalással vagy bankfiókban személyes befizetéssel tudja kiegyenlíteni.

Nincs lehetőség készpénzzel és bankkártyával történő fizetésre.

Az út előtt

Az út előtt legkésőbb 7 nappal e-mailben küldünk tájékoztatót, mely tartalmazza az általános információkat az utazásról (indulás-érkezés, transzfer), poggyászról, mérkőzés időpontjáról és helyszínéről, a stadion megközelítéséről, elérhetőséget a nonstop ügyfélszolgálatra, csoportkísérőre a csoportos utaknál).

A tájékoztató tartalmaz továbbá utazási tippeket, kiegészítő információkat (térképet, tömegközlekedési menetrendet).

Ha az út megrendelésekor nem adta le igényét a kiegészítő programokra, akkor a tájékoztatóban megtalálja az árjegyzéket a kiegészítő programokra, látnivalókra, reptéri transzferre. Az út megrendelésekor hónapokkal előre még sok esetben nem ismert a mérkőzés pontos időpontja és napja, így az egyes látnivalókra a belépőjegyet vagy a reptéri transzfer árát csak a tájékoztatóban tudjuk Önnek megküldeni 7 nappal az utazás előtt.

Mikor és hogyan kapom meg a repülőjegyeket és az úthoz szükséges dokumentumokat?

A repülőjegyeket vagy elektronikus formában küldjük e-mailben vagy személyesen adjuk át a repülőtéren. Ez az adott úttól, úticéltól és repülőtársaságtól függ. Az összes többi okmányt e-mailben vagy a repülőtéri személyes találkozáskor adjuk át.

Az autóbuszos utak esetében minden dokumentumot (belépőjegyet a mérkőzésre és kiegészítő programokra, tájékoztatót) a felszálláskor adunk át személyesen.

Hol fogok ülni a repülőn?

Minden légitársaságnak más az ültetési politikája. Az ajánlataink tartalmazzák az információt az egymás melletti ülés lehetőségéről, de értékesítő munkatársunk is útbaigazítja Önt a kérdéssel kapcsolatban.

Tartalmazza az út ára a poggyászt?

Minden légitársaságnak másak a csomagszállításra vonatkozó előírásai. Az ajánlataink tartalmazzák az információt a poggyászról, de értékesítő munkatársunk is útbaigazítja Önt a kérdéssel kapcsolatban.

Hogyan kapom meg a belépőjegyet a mérkőzésre?

Ez mindig az adott mérkőzéstől és úttól függ. Legtöbbször a kiküldött munkatársunk adja át az érkezést követően vagy a szálloda recepcióján. Ez biztonságos módja a belépőjegyek kézbesítésének. Sajnos többnyire nem tudjuk a jegyeket postán vagy futárral kézbesíteni, ugyanis a klubok általában csak pár nappal a mérkőzés előtt bocsátják azokat rendelkezésünkre. Egyre több klub biztosítja az elektronikus jegyeket PDF vagy okostelefonra letölthető formátumban, mely kényelmes és modern helyettesítője a papír alapú belépőjegynek.

Milyen iratokra van szükségem az utazáshoz?

A mérkőzések többsége az Európai Unió országaiban kerülnek megrendezésre, így elég a személyazonossági igazolvány. Az útlevél csak az EU-n kívül eső országokba szükséges.

Angliába kötelező az útlevél!

Néhány országba kötelező a vízum. A vízumkötelességről tájékoztatjuk ügyfelünket  még az ajánlatunkban a megrendelés előtt.

Pontos információkért és utazási tanácsokért országonként keresse fel a konzuli szolgálat oldalát: http://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasi-tanacs

Egyedül utazok, biztosítanak egyágyas szobát is?

Az utazás ára mindig kétágyas szobát tartalmaz. Pótdíj ellenében biztosítani tudunk egyágyas szobát vagy esetleg megegyezés és beleegyezés alapján egy másik ügyféllel egy kétágyas szobában szállásoljuk el, aki szintén egyedül vagy egy páratlan számú társasággal utazik. Felhívjuk figyelmét, hogy nem vállalunk felelősséget a szobatárs viselkedéséért, higiéniai szokásaiért és nézeteiért.

Hárman, öten vagy páratlan számban utazó társaság vagyunk. Ez gondot jelent a szállásnál?

Az utazás ára mindig kétágyas szobát tartalmaz, de a szállást több személy számára is tudjuk biztosítani. Számolni kell azzal, hogy a szerződött szállodáink többsége kétágyas szobákkal rendelkezik. Természetesen igyekszünk biztosítani háromágyas szobát, amennyiben ez lehetséges.

A város melyik részén található a szálloda?

Egy adott városban több hotellel állunk kapcsolatban. Alap esetben 3* szállodákat ajánlunk, amelyek kitűnő elérhetőséggel rendelkeznek a városközpontba és a stadionhoz egyaránt, közel vannak a metrómegállókhoz vagy egyéb tömegközlekedési eszközökhöz. Kérésre tudunk biztosítani az igényeknek megfelelő szállodát.

A szállodát, melyben Ön el lesz szállásolva, 7 nappal az utazás előtt erősítjük meg az e-mailben küldött tájékoztatóban.

Milyen étkezési lehetőségek vannak a szállodában?

Az étkezést legtöbbször az ügyfél önmaga intézi. Kérésére biztosítani tudunk reggelit és/vagy vacsorát a szállodában vagy az elképzeléseinek megfelelő éttermeket ajánlani a környéken. Amennyiben igényel reggelit, jelezze nekünk előre a foglalás során!

Mennyi zsebpénzt vigyek az útra? Tudok fizetni bankkártyával vagy csak készpénzzel?

A zsebpénz mennyisége minden ügyfélnél egyéni. Ez függ az ügyfél lehetőségeitől, ízlésétől és megszokott életszínvonalától. Az esetek többségében lehet fizetni kártyával, de ajánljuk, hogy készpénzt is vigyen magával, például a stadionban vásárolt frissítők végett.

Kell kötnöm biztosítást az út előtt?

Az út alapára nem tartalmazza a biztosítást. Ajánljuk viszont igénybe venni exkluzív komplex utazási biztosításunkat, melynek ára 1200 Ft/nap/fő. Ennek legfőbb előnye, hogy az utazás esetleges lemondása esetén az ár 90%-át vissza tudja téríteni a biztosító. A biztosítás speciálisan futballmérkőzésekre van szabva.

Más időpontban szeretnék el- vagy visszautazni, mint az oldalon feltüntetett időpont. Lehetséges?

Az utazásnál feltüntetett dátumok nem minden esetben véglegesek. Az oda- és visszaút időpontját szívesen módosítjuk egyedi igényei és elképzelései szerint. Az egyetlen szempont, hogy biztosan elérje a mérkőzés.

Az út alatt

A repülőutak alkalmával a csoportkísérő (nem idegenvezető) segít a transzfernél a reptérről a szállodába. Érkezés után segít eljutni a szállodába, asszisztál a bejelentkezéskor. Továbbá segít eljutni a mérkőzésre, elkíséri a csoportot a csoportos programokra, látnivalókhoz.

Az autóbuszos utak során az érkezés után általában a csoportkísérő elkíséri a csoportot a városközpontba. Segít a tömegközlekedési jegyek vásárlásában, a városban való eligazodásban. Közösen megnézik a fő látnivalókat attól függően, mennyi idő áll a rendelkezésre a mérkőzés kezdetéig. Az út során végig a rendelkezésre áll.

Ha valaki szeretné egyénileg felfedezni a várost, elválhat a csoporttól. Ugyanez érvényes a mérkőzésre való eljutásra. A csoportkísérő meghatározza a találkozó helyét és időpontját, és aki szeretne, együtt tarthat a csoportkísérővel.

Ha az autóbuszos útban szállás is van, akkor a csoportkísérő a hotelbe is elkíséri az utasokat.

A csoportkísérő folyamatosan velem lesz az út során?

A csoportkísérő együtt repül a csoporttal vagy a célállomás repülőterén várja a csoportot, esetleg a szállodában. Ez mindig a konkrét mérkőzéstől, úttól és helyszíntől függ. A csoportkísérő segít, hogy gond nélkül eltaláljon a repülőtérről a szállodába, segít az elszállásolásnál, átadja a belépőjegyeket, alapszintű információt nyújt a városról, valamint a stadionba vezető útról. Igény esetén városnézést is szervez, minőségi éttermeket ajánl vagy más érdekes tippeket adhat.

Az utasok szabadon töltik idejüket, a csoportkísérő szolgálatát szükség szerint veszik igénybe.

A csoportkísérő személyesen vagy telefonon elérhető az út nagy része alatt.

Igény esetében biztosítunk idegenvezetőt a városban.

Mit vihetek magammal a stadionba?

Javasoljuk csak a legszükségesebb dolgokat magukkal vinni a stadionba, melyek a pénztárca, személyigazolvány, belépőjegy a mérkőzésre. Mindenhol megengedett a fényképezőgép. Kivételt jelentenek a extra nagy objektívvel felszerelt professzionális fényképezőgépek. A stadionok többségébe megengedett a kisméretű kézitáska vagy hátizsák. Angliában vagy Münchenben rendelkezésre állnak csomagmegőrzők.

Mikor érdemes megérkezni a mérkőzésre?

Javasoljuk a mérkőzés kezdete előtt fél -egy órával előbb megérkezni, korábban nem. A bemelegítés általában fél órával a kezdés előtt van, ennél előbb a pályán sem a játékosok sem az edzők nem jelennek meg. A stadion kapuit általában már 2 órával a mérkőzés megkezdése előtt kinyitják. Az ügyféltől függ, hogy a mérkőzés előtt mennyi időt akar eltölteni a stadionban. A hazai drukkerek többnyire csak a mérkőzés előtti utolsó percekben érkeznek meg, így elkerülheti az esetleges hosszas sorban állást.

Hol fogok ülni a stadionban?

Minden belépőjegyen fel van tüntetve a szektor, sor, ülőhely száma. Az ülőhely megtalálásában szívesen segítenek a rendfenntartók.

Baráti társasággal megyek a mérkőzésre, egymás mellett fogunk ülni?

Minden mérkőzésre párosával tudunk egymás mellé szóló belépőket garantálni, úgynevezett „ikreket“. Nagyobb társaság esetén igyekszünk biztosítani az egymás melletti helyeket, de ez nem minden mérkőzésen lehetséges. Ha az ügyfél három (öt, hét vagy bármely nagyobb páratlan számú) jegyet igényel, ez esetben az egymás melletti helyeket felár ellenében tudjuk biztosítani.

Meg lehet látogatni a stadiont mérkőzésen kívül?

A stadion látogatása azokon a napokon lehetséges, amikor nincs mérkőzés. A látogatásra a jegyet előre meg tudja tőlünk rendelni vagy megvásárolhatja a helyszínen is.

Hol találok jó éttermeket?

Szívesen ajánljuk helyi éttermeket, bárokat, üzleteket még az utazás előtt. Néhány tippet az utazási tájékoztatóban is megtalál, amit 7 nappal az út előtt küldünk e-mailben.

Az út után

A hazaérkezést követően mindenkivel felvesszük a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy megkérdezzük, hogy érezte magát az úton. Szívesen fogadjuk a tapasztalatait, észrevételeit, melyet értékelés formájában írhat meg a Google vagy a Facebook profilunkon.

Részt vehet nyereményjátékainkban is. ( TOP SELFIE- küldjön képet a stadionból a nyeremenyjatek@focitour.hu e-mail címre, TOP ÉRTÉKELÉS- küldjön véleményt a Facebook vagy Google oldalunkra), és focis szuvenírt vagy ajándékutalványt nyerhet.